Розробка сайту конструкторського бюро

РОЗРОБКА САЙТУ КОНСТРУКТОРСЬКОГО БЮРО

 

На сьогоднішній момент український ринок фармацевтичного, хімічного та харчового обладнання дуже малий. Для будь-якого підприємця основним питанням завжди буде залишатися збільшення принесеного його бізнесом прибутку. Будь-який бізнес має обмежену кількість ресурсів. Відповідно основна задача – це вкласти кошти так, щоб вони почали приносити максимально можливий прибуток. Споживач продукції або послуг компанії – це головне джерело її доходу. Відповідно значну кількість ресурсів компанія повинна вкласти в пошук і залучення клієнтів [1].

Створення сайту – необхідний крок для будь-якої компанії. Процес створення ефективного сайту складається з кількох етапів, кожен із яких вимагає певних витрат. Основним критерієм створення сайту конструкторського бюро є розробка ефективного інформаційного інтернет-ресурсу за оптимальний час з оптимальними витратами на створення. Створений ресурс повинен ефективно рекламувати продукцію підприємства та не потребувати постійної допомоги кваліфікованого спеціаліста з розробки сайтів. Подальше наповнення сайту повинно проводитись силами працівників конструкторського бюро.

Серед існуючих рішень для інформаційного наповнення сайту як ні що краще підійде CMS (content management system) – система управління контентом. Серед open source систем розумно виділити Joomla! і Drupal – ці системи є найбільш стабільними проектами, які стрімко розвиваються [1].

Для підтвердження CMS Joomla як найбільш зручної системи управління сайтом конструкторського бюро «ХімМікс» потрібно було проаналізувати достатню кількість технічної літератури, пов’язаної з характеристикою якостей CMS Joomla та питаннями споживання серед веб-програмістів та підприємствами, сайти яких написані на даній системі.

Після проведеного аналізу можна виділити такі головні аспекти та підрозділи, з яких складається система управління сайтом Joomla і які певним чином характерезують її функціональність та сприймання користувачем:

1. Простота навчання. Для людей, які раніше не працювали з Joomla, необхідно деякий час, щоб зрозуміти принцип роботи з Joomla. Потрібно зрозуміти, як працює сам движок, як публікуються матеріали. CMS має трирівневу структуру: розділ, категорія, матеріал. Потрібно зрозуміти, як формуються матеріали. Після розуміння основних принципів роботи все стає дуже просто [2].

2. Візуальний редактор. Стандартно в версії 1.5 йде WYSIWYG редактор TinyMce, який використовується в більшості CMS. Також існую кілька інших варіантів, самим популярним можна назвати JCE.

3. Шаблони. Для версії 1.5 є безліч безкоштовних шаблонів. Також можна знайти і warez шаблони. Легко можна і самому доопрацювати вже готовий шаблон. У версії 1.0 були обмеження, не завжди дозволяють організувати задуманий дизайн без правки коду, але у версії 1.5 цих обмежень уже немає, з’являється можливість реалізувати практично всі побажання користувача.

4. Російськомовна документація. Російськомовної документації багато, можна навіть сказати, дуже багато. Є лише проблема з технічною документацією для написання модулів, але, так як в більшості випадків програмісти користуються англомовної документацією, цей недолік не значний.

5. Російськомовна підтримка. Два величезних портали повністю вирішують питання російськомовної підтримки. Так само з'явилося два співтовариства українською мовою [2].

6. Зручність адмінпанелі. Адмінпанель на перший погляд не дуже зручна. Швидше за все це пояснюється тим, що на Joomla, на відміну від багатьох інших CMS, можна реалізувати практично будь-який проект. З цієї причини виникають складності у розробці зручної панелі адміністратора, але факт великої функціональності Joomla та підтримка написання сайтів різного типу заміщує певні незручності в користуванні адміністративної панелі.

7. Модулі. В Joomla правильніше буде сказати: компоненти, модулі та плагіни. Прикладом компонента можна назвати дошку оголошення. Плагіном є опитування. Плагін – це додаткова функціональність, яка інтегрується в модуль чи компонент. Прикладом плагіна є додавання можливості коментувати опублікований матеріал.

Проблем із компонентами, модулями, плагінами у Joomla немає. Існує безліч як платних, так і безкоштовних готових рішень для реалізації необхідної функціональності. Так само можна написати власні скрипти [2].

8. Коментування. У базовій версії подібна функція відсутня, але існує безліч модулів і компонентів, здатних вирішити цю проблему. Найпоширенішим можна назвати безкоштовний компонент jComments.

Таким чином, для потреб невеличкого підприємства в рекламі своєї продукції засобами мережі Інтернет і подальшого адміністрування свого сайту CMS Joomla є самим ефективним засобом з точки зору відношення ціна/якість створення та підтримки сайту.

 

Література:

  1. Джамса, Крис. Эффективный самоучитель по креативному Web-дизайну [Текст] / Крис Джамса, Конрад Кинг, Энди Андерсон; [пер. с англ. А. Киселев]. – М.: ООО «ДиаСофтЮП», 2005. – 672 с.
  2. Колисниченко, Д.Н. Joomla 1.5 – руководство пользователя [Текст] / Д. Н. Колисниченко. – К.: Диалектика, 2009. – 524 с.

 

Джерело: Матеріали V міжнародної Інтернет-конференції

студентів та молодих учених

«Соціальні та інженерні технології:

актуальні проблеми теорії і практики»

(30-31 травня 2013року)

 

 

 

автор: Волков О.Ю.

видання: Матеріали V міжнародної Інтернет-конференції студентів та молодих учених «Соціальні та інженерні технології: актуальні проблеми теорії і практики» (30-31 травня 2013 року), час видання: 2013


19/06/2013