Кроки студента щодо отримання супроводу навчання:

 

  • Зареєструватися в управлінні соціальної адаптації та реабілітації. 
  • Заповнити реєстраційну форму.
  • Зареєструватись у відділі спеціальних технологій навчання.
  • Підписати дозвіл на розповсюдження інформації.
  • Обговорити доступні на поточний момент елементи супроводу з фахівцями відділу спеціальних технологій навчання.
  • Заповнити форму потреб у супроводі (обрати необхідні елементи супроводу зі списку), обговорити і підписати форму у своїх родичів.
  • Отримати рекомендаційний лист.
  • Надати, обговорити і підписати у кожного викладача копію рекомендаційного листа, залишити у кожного з них копію листа.
  • Обговорити з кожним викладачем особливості запровадження елементів супроводу навчання.
  • Повернути підписані викладачами копії листів для зберігання у відділі спеціальних технологій навчання.
  • Відвідати семінар з користування спеціальними засобами навчання у Центрі самостійної роботи студентів з особливими потребами.
  • Відвідувати усі навчальні заняття і виконувати усі завдання викладачів.
  • Регулярно обговорювати з викладачами шляхи вдосконалення процесу супроводу навчання, вчасно попереджати їх про виникнення проблем у навчанні.

 

Відділ спеціальних технологій навчання

  Метою відділу спеціальних технологій навчання (СТН) є забезпечення технічного супроводу студентів з інвалідністю у виконанні їх навчальних завдань, надання допомоги щодо безперешкодного доступу до навчально-методичного забезпечення.

В Університеті «Україна» при відділі спеціальних технологій навчання створений Центр самостійної роботи студентів з особливими потребами (Центр). Завдяки грантам від Міжнародного Жіночого Клубу м. Києва, Корпусу Миру (США) та спонсорській допомозі приватних осіб створені відповідні умови для роботи студентів з інвалідністю. Центр обладнано комп'ютерами, принтером, сканером, ксероксом, телевізором, музичним центром, Брайлівською друкарською машинкою, диктофонами.

 

Студентам надається технічна, інформаційна та консультаційна підтримка, зокрема: 

  • навчання роботі на комп'ютері та офісній техніці;
  • надання студентам з вадами зору можливості роботи на комп'ютеризованих робочих місцях, обладнаних синтезаторами мови;
  • надання доступу до офісного та адаптивного технічного обладнання для сканування навчальної літератури та її переводу в електронний вигляд, прослуховування аудіозаписів лекцій, виконання самостійних практичних завдань тощо;
  • надання доступу до медіатеки (альтернативної бібліотеки аудіо-, тифло- та електронних навчальних матеріалів);
  • надання допомоги у подоланні труднощів, що виникають під час навчання;
  • надання інформації щодо сучасних технологій та технічних засобів навчання студентів з інвалідністю.

 

План навчання передбачає:

  • 10 обов'язкових занять з вивчення основних операцій при роботі з комп'ютером;
  • додаткові заняття з оволодіння «сліпим» набором десятипальцевим способом (самостійна робота на клавіатурному тренажері);
  • оволодіння специфікою роботи на спеціалізованих комп'ютерних місцях;
  • отримання навичок роботи в Інтернеті;
  • користування фондами електронної бібліотеки.