ПАБЛІСІТІ і РЕКЛАМА у ПРЕСІ

Формуючи медіапростір Університету «Україна», департамент стратегії економічного розвитку керується низкою критеріїв відбору періодичних та інших друкованих видань для розміщення реклами: репутація видання; його популярність; співпадіння читацької аудиторії видання з цільовою аудиторією Університету; відповідність мети публікації цілям Університету; якість видання; ціна розміщення реклами; надійність стосунків із виданням, підтримка постійних партнерів; гарантія дотримання терміну розміщення реклами.

Постійними партнерами базової структури університету є спеціалізовані періодичні освітянські видання для абітурієнтів – журнали «Куди піти навчатись», «Помічник абітурієнта», «Репетитор», газети «Навчання сьогодні», «Работа и учеба», «Метро-Освіта», спецвипуски «Сучасна освіта» журналу «Работа и учеба», «Учись. Работай. Отдыхай»; видання для роботодавців та пошукачів роботи – журнали «Роботодавець», «Пропоную роботу», газети «Вакансія», «Нова робота»; спеціалізовані видання для освітян – тижневик «Освіта», газети «Освіта столиці», «Освіта України», «Педагогічна газета», журнал «Вища школа»; такі популярні періодичні видання, як газети «Сільські вісті», «Факти», «Урядовий кур'єр», «Галицькі контракти», «Голос України», «Сегодня», «Дзеркало тижня», «Вечірні Вісті», «Вечірній Київ», «Газета по-Київськи», «Україна молода», «Столиця», «Хрещатик», «Порадниця», тижневик «2000» / «Уікенд», «Експрес-Об’ява»; видання, які опікуються проблематикою людей із особливими потребами – журнал «Соціальне партнерство».

У спеціалізованих виданнях для вступників, починаючи з 2001 року, постійно розміщуються як рекламно-інформаційні статті про університет, про окремі спеціальності, так і промоматеріали про цікаві заходи, про особливості навчально-виховного процесу тощо, у кожному номері обов’язково вміщено яскравий рекламний макет (або всередині, або на обкладинці).

Крім спеціалізованих видань рекламні макети, спрямовані на залучення вступників на другу вищу освіту, розміщуються в журналах «Компаньйон» і «Стратегії», а реклама першої вищої освіти – у журналах «Пуск» і «Стіна».

У районній газеті «Троєщина» постійно здійснювалося розміщення консультацій Юридичної клініки факультету правознавства та міжнародних відносин.

Активно здійснювалася рекламно-інформаційна діяльність у регіональних засобах масової інформації, особливо реклама дистанційної форми навчання. Місцеві видання користуються довірою у населення і мають доступні для рекламодавця розцінки. Ось неповний перелік регіональних медіапідрядників – газети «Відродження» (Житомирська область); «Новини Виноградівщини» (Закарпатська область); «Новини дня», «Біржа», «Співдружність», «Ало», «Работа и учеба», «Пологівські вісті», «Рідний край», «Нова газета», «Нова Таврія», «Нива», «Роз-інформ», журнал «Куда пойти учиться» (Запорізька область); районні газети «Яготинські вісті», «Трибуна праці» (Київська область); газета «Городской куръер» (Кіровоградська область); газети «Експрес-клуб», «Експрес-новини», «Вісті регіону», «За соціальний захист», «Слава Краснодона», «Антрацитовый вестник», «Вперед – Ровеньки», «Ровеньковские вести», «Краснодонские вести», «Красный луч», «Рекламная неделя», «Прес-експрес», «Восточный экспресс» (Луганська область); «Синельниківські вісті», «Південна зоря», «Візит-Вєнал» (м. Нікополь); газети «Володимирецький Вісник», «Наше дзеркало», «Слово і час», «Рідний край», «Дубровицький вісник», «ОГО», «Провінційна газета» (Рівненська область); «Нова газета», газети «Воля», «Гомін Волі», «Вісник Надзбруччя», «Свобода», «Вільне життя», «Моя робота» (Тернопільська область); газети «Жашківщина», «Вечірні Черкаси», «Надросся», «Консультант», журнал «Абітурієнт» (Черкаська область); газети «Новини Городнянщини», «Наше слово», «З перших рук», «Голос Присеймів’я», «Гарт» (Чернігівська область); газети «Дністрові зорі», «Газета де Герца», «Молодий буковинець» (Чернівецька область) та інші обласні та районні періодичні видання.

Білоцерківському інституту економіки та управління пощастило взяти участь у цікавому ПР-проекті. «Україна очима редактора» – таку назву має акція, започаткована у 2003 році Журналістським фондом при національній Спілці журналістів України. Черговий етап акції, ініціатором якої виступив редакторський колектив газети «Копейка», проходив 8-10 вересня 2006 року в Білій Церкві. Місто відвідали редактори та журналісти провідних вітчизняних видань із усіх регіонів України. Метою поїздки було ознайомлення з історичними пам’ятками Білої Церкви, сучасною промисловою структурою регіону, політичним та культурним життям білоцерківців. З-поміж навчальних закладів був вибраний Університет «Україна», який у Білій Церкві посідає І місце у рейтингу ВНЗ міста. За результатами відвідування був написаний добротний матеріал під назвою «У комерційної освіти велике майбутнє» (Г.Разпутько, «Провинция», № 37 (819) 13.09.2006)

Студенти та викладачі Броварської філії друкуються у Броварській газеті «Нове життя», «Бровари-інформ», входять до редакційної колегії додатку «Вікна».

Різнобарв’я тематики й автури публікацій відображає різноманітні сторони діяльності Університету «Україна», дає можливість прослідкувати історію його становлення і розвитку. Ознайомитися з переліком та змістом публікацій можна у розділі «Про нас пишуть».