РОБОТА З СЕРЕДНІМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ,

ВНЗ І-ІІ РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ ТА ПІДПРИЄМСТВАМИ

Олімпіади, конкурси серед старшокласників

З метою активізації пізнавальної активності молоді, зацікавленості у різних галузях знань і, звичайно ефективної профорієнтаційної роботи щодо залучення талановитої молоді в базовій структурі та регіональних підрозділах Університету проводяться предметні олімпіади, бліц-олімпіади, конкурси тощо. Так, наприклад, кафедри журналістики і видавничої справи та редагування спільно з редакцією газети «Вечірній Київ» і Київською Спілкою журналістів України проводили творчий конкурс «Моя Україна» серед випускників середніх шкіл, ліцеїв, гімназій Києва, присвячений річниці незалежності, на кращу газетну публікацію. Журі визначало переможців конкурсу за якістю, оригінальністю суджень, свіжістю викладеного матеріалу.

 

 

 

 

 

Розповсюдження рекламно-інформаційних матеріалів

Поліграфічна рекламно-інформаційна продукція була і залишається основним способом донесення інформації для споживачів. Вона дуже різноманітна за тематикою, цільовою аудиторією, способом розповсюдження, кольоровою гамою, розміром, видом паперу тощо.

У перші роки діяльності Університету, коли про нього мало хто знав, практикувалося розсилання буклетів університету директорам усіх шкіл м.Києва через районні відділи освіти (Ватутинський, Дарницький, Дніпровський, Жовтневий, Залізничний, Ленінградський, Мінський, Московський, Печерський, Подільський, Радянський, Старокиївський, Харківський, Шевченківський).

Ефективним каналом комунікації зі школярами з 2003 року є реклама у настінній газеті Х-клас, яка у вигляді яскравого плакату щомісяця потрапляє в середні навчальні заклади міста Києва. Крім цього яскраве уявлення про Університет «Україна» старшокласники отримали завдяки великим плакатам, розповсюдженим по школах.

Під час відвідувань шкіл і ВНЗ викладачі та студенти університету розповсюджували буклети університету, флаєри спеціальностей. Директорам шкіл, завучам, класним керівникам дарувалися підручники Видавництва «Університет «Україна», проспекти «Спеціальності в «Україні» тощо.

 

Виступи перед зацікавленими аудиторіями

 

Провідною формою профорієнтаційної роботи є виступи викладачів на батьківських зборах у середніх навчальних закладах, перед випускниками ВНЗ І-ІІ рівня акредитації, на підприємствах. У цій роботі активну участь беруть студенти, оскільки до інформації з їхніх вуст потенційні вступники мають більшу довіру. Під час зустрічей випускники старших класів та їх батьки запрошувалися в Університет на відкриті лекції, на Дні відкритих дверей. У середньому протягом річної агітаційної кампанії викладачі, співробітники і студенти відвідували до 300 СНЗ і ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації.

Більшість інститутів і факультетів намагаються підходити до організації профорієнтаційної роботи творчо, шукаючи власні шляхи і відпрацьовуючи технологію.

На факультеті правознавства та міжнародних відносин (зараз Інституті права та суспільних відносин) було створено лекторську групу зі студентів другого та третього курсів. Лекторська група виступала з тематичними лекціями на правову тематику перед старшокласниками шкіл району. Постійно працювала РR – група, головною метою якої було проведення рекламної кампанії університету загалом і факультету зокрема. Агітаційною роботою були охоплені всі середні навчальні заклади Троєщини.

Орієнтація на співпрацю з управліннями освіти забезпечує комплексний підхід до формування іміджу і залучення вступників до університету. Прикладом такого підходу є практика факультету правознавства та міжнародних відносин:

 

 

Правова освіта — необхідний елемент правової культури

«У Деснянському районі, з метою підвищення правової освіти, між загальноосвітніми навчальними закладами і Інститутом права та суспільних відносин Відкритого Міжнародного університету розвитку людини «Україна» укладено Договір про співпрацю. Згідно цього договору юридичною клінікою Університету «Україна» надаються безкоштовні юридичні консультації школярам, їх батькам, вчителям; студенти-старшокурсники університету читають лекції у школах; викладачі ВНЗ надають консультації учням старших класів, які беруть участь у конкурсах науково-дослідницьких робіт МАН «Дослідник» у секції «Правознавство», для старшокласників на базі факультету створені умови для користування інформаційною базою з правознавства, зокрема, Лігою «Закон».

У жовтні в загальноосвітніх навчальних закладах району були організовані тижні та місячники правових знань, приурочені до Дня юриста як Дня Справедливості та Верховенства Права. Протягом цього періоду в усіх навчальних закладах відбулися олімпіади з основ правознавства, зустрічі з працівниками правоохоронних органів, студентами Інституту права та суспільних відносин Університету «Україна». Серед заходів, які проводилися, слід виділити проведення Універсіади правових знань, яка відбулася на базі Університету «Україна». На цій Універсіаді кожен учень міг проявити свої творчі здібності як у командних змаганнях, так і індивідуально. Універсіада є одним із ефективних способів формування наукового світогляду молоді і залучення учнів до науково-дослідницької роботи, розв'язання наукових проблем, які мають практичне значення. Переможці змагань нагороджувалися дипломами Університету «Україна» та подарунками.

Враховуючи, що управління юстиції, навчальні культурно-освітні заклади з питань правової освіти населення мають сприяти підвищенню рівня правової культури та правосвідомості молоді, формуванню їх активної правової позиції як членів громадянського суспільства, бажано скоординувати їх зусилля щодо проведення як вищеперелічених, так і інших заходів, спрямованих на виконання Програми правової освіти населення на 2011 - 2015 роки, розробленої відповідно до Указу Президента України від 18.10.2001 N 992/2001 "Про Національну програму правової освіти населення". Можливості для цього є. Це і створення в районі юридичної клініки, і залучення складу інших ВНЗ до організації різноманітних заходів правового спрямування тошо».

О.Зирянова, провідний спеціаліст

Деснянського районного управління юстиції


Пряма поштова розсилка

З метою активізації набору на заочну форму навчання відділом маркетингу здійснюється пряма поштова розсилка рекламної інформації через електронну пошту по підприємствах Києва.

Буклети університету тисячами розповсюджуються навіть безпосередньо у поштові скриньки багатоповерхових житлових будинків у спальних мікрорайонах столиці.

 

Подяки школам і батькам

Гарним заходом є виготовлення та урочисте вручення в Києві на День знань і День учителя та поштова розсилка по Україні пластикових дипломів-подяк попереднім навчальним закладам за навчання і виховання наших кращих студентів із їхніми фотографіями та описом здобутків, що супроводжуються надсиланням листів-подяк батькам.

 

Архів матеріалів

Участь у Святі урочистого випуску Вінницького міжрегіонального центру професійної реабілітації інвалідів "Поділля" (Вінницький соціально-економічний інститут, 27 грудня 2016 року)

Випуск у Погребищенському медичному коледжі (Вінницький соціально-економічний інститут, 23 червня 2016 року)

Випуск у Тульчинському училищі культури (Вінницький соціально-економічний інститут, 24 червня 2016 року)

Випуск у Гайсинському медичному коледжі (Вінницький соціально-економічний інститут, 24 червня 2016 року)